Obchodná lokalita s budúcnosťou
Magnet na zákazníkov s potenciálom
Ak sa združí viacero predajcov na jednom mieste, zvýši sa príťažlivosť pre zákazníkov – to je veľká sila nákupných centier. Nachádza sa v nich rozsiahla ponuka najrôznejšieho sortimentu a služieb, príjazdy a výjazdy sú ľahko dostupné, cesty medzi jednotlivými obchodmi sú krátke a existuje dostatok parkovacích miest. Naše predajne sú pritom dôležitým garantom návštevnosti a atraktivity.
Výkonné koncepty
Možnosti nákupného centra
Nákupné centrá spájajú veľa ponúk a služieb pod jednou strechou a sú preto vynikajúcou voľbou na zvýšenie atraktivity lokalít. Existujú rôzne možnosti ako vytvoriť nákupné centrá s Lidlom.
Kritéria lokality
Ukazovatele a požiadavky
Ako vlastník alebo nájomca Lidl optimálne využíva potenciál nákupných centier. Spoločne nájdeme správnu stratégiu pre vašu lokalitu.
Lokality: | na predaj, prenájom alebo dlhodobý prenájom. |
---|---|
Nájomca: | atraktívna zmes nájomcov. |
Parkovacie miesta pre zákazníkov: | pohodlný prístup. |
Predajná plocha: | na prenájom od 1 000 m². |
Projekty: | Nové developerské projekty alebo revitalizácie. |
Rozloha pozemku: | zastavaný a nezastavaný vo všetkých veľkostiach. |