Nákupné centrum

Veľa ponúk, jedna adresa

Obchodná lokalita s budúcnosťou

Magnet na zákazníkov s potenciálom

Ak sa združí viacero predajcov na jednom mieste, zvýši sa príťažlivosť pre zákazníkov – to je veľká sila nákupných centier. Nachádza sa v nich rozsiahla ponuka najrôznejšieho sortimentu a služieb, príjazdy a výjazdy sú ľahko dostupné, cesty medzi jednotlivými obchodmi sú krátke a existuje dostatok parkovacích miest. Naše predajne sú pritom dôležitým garantom návštevnosti a atraktivity.

Výkonné koncepty

Možnosti nákupného centra

Nákupné centrá spájajú veľa ponúk a služieb pod jednou strechou a sú preto vynikajúcou voľbou na zvýšenie atraktivity lokalít. Existujú rôzne možnosti ako vytvoriť nákupné centrá s Lidlom.

  • Prezentácia tovaru

    Food koncept

    Moderná je aj prezentácia tovaru vrátane nových konceptov Take-away s čerstvým pečivom alebo ponuky Coffee-to-go v predajniach.

  • Architektúra

    Priestranná a svetlá

    Veľkorysý priestorový koncept, moderná architektúra a služby, ako WC pre zákazníkov, zaisťujú pohodlný zážitok z nakupovania.

  • Pre životné prostredie

    Trvalo udržateľná technológia

    Aj pri nákupných centrách volíme trvalo udržateľné technológie, ako napr. LED osvetlenie a ekologické vykurovacie a chladiace technológie.

Kritéria lokality

Ukazovatele a požiadavky

Ako vlastník alebo nájomca Lidl optimálne využíva potenciál nákupných centier. Spoločne nájdeme správnu stratégiu pre vašu lokalitu.

Lokality: na predaj, prenájom alebo dlhodobý prenájom.
Nájomca: atraktívna zmes nájomcov.
Parkovacie miesta pre zákazníkov: pohodlný prístup.
Predajná plocha: na prenájom od 1 000 m².
Projekty: Nové developerské projekty alebo revitalizácie.
Rozloha pozemku: zastavaný a nezastavaný vo všetkých veľkostiach.

Chcete viac informácií?

Vaše otázky

Radi vám odpovieme na všetky otázky ohľadne našich nákupných centier alebo niektorého konceptu predajne. Tešíme sa na vaše otázky!